30.1.2013

- If you're nice to me, i'll be nice to you

Kävin tänään Y-talolla selvittämäs mikä mun silmässä on. 
Se on ollut sunnuntaista asti paisuksis ja todella kipeä.
No selvis sit että siinä on joku tulehdus. Sain reseptin 
johonkin voiteeseen, joka vissii poistaa tätä tai jotain.
Ja nyt mulla on semmone ''merirosvosilmälappu'' 
pääs. :D Huvittavan näkööstä. Viikonlopun suunnitelmis 
ois mennä Roosan kanssa mietaalle, vaikka mun 
olis alunperin mennä Mouhijärvelle mun parhaan kaverin työ
. En sitte päässytkään. Mulla ei oo mitään kiinnostavaa asiaa 
selitettävänä teille, niintoivon et ehdottaisitte 
jotain postausta minkä voisin sitte toteuttaa. 
Mutta lupasin kertoa itsestäni jotain,
vaikka en osaakkaan oikein niin tein sen 
helpoimmalla tavalla :D 












1. Asun peräseinäjoella isän työnä
2. Olen ylä-asteella
3. Oon ottanu kaikki lävistykseni salaa
4. Mulla on 9-vuotias pikkuveli 
5. Harrastin cheerleadingia, mutta jouduin lopettamaan muuton takia
6. Rakastan piirtämistä
7. Täytän elokuussa 15
8. Yritän panostaa koulussa
9. Mulla on kasvain oikeassa silmäässä
10. Mua ärsyttää ihmiset jotka puhuu paskaa
11. Oon tosi puhelias :D 

12. Mulla on huulikoru ja napakoru
13. Inhoon ananasta.
14. Oon tosi ujo vieraiden ihmisten seurassa
15. En pystyis olla päivää ilman Juissia !!
16. Loukkaannun helposti
17. Mun parasystävä on Lotta 
18. Poltan
19. Haluan tatuointeja !!
20. Vihaan shoppailua :D 

16 kommenttia:

  1. onkssul oikeesti kasvain silmäs tai tota tulehdustako meinaat?:o ja kerta et välitä ulkonäöstäs nii miksä si meikkaat niii paljo ja laitat hiuksias nii paljo?:o ja muokkaat kuvia nii paljo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käytä meikkiä viikolla, vaan viikonloppuisin kun oon menossa jonnekkin. Ja en meinaa tolla kasvain jutulla tota mun tulehdusta, vaan mulla on kasvain oikeassa ja tulehdus vasemmassa :)

      Poista
  2. voi eksä oo vieläkää saanu tota kasvainta pois :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä tuu koskaan saamaan pois :S mutta ei se mun elämää häiritte ku oon tottunu siihen jo.

      Poista
  3. näin miehen näkökulmasta meikkaat kyllä ihan liikaa.. ja ei toi kamala ''tissien'' huomioi ( heittomerkit !! ) tyrkytyskään oo kovin täysjärkistä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota ööhm onko mulla muka täällä tissien tyrkytys kuvia ? Ja aika monet teini-ikäiset meikkaa yhtä paljon kuin minä. Oon mitä oon, enkä mikskää muutu :) Et oo pallopää hiljaa

      Poista
  4. et sanois pallopääksi, jos tietäisit kuka oon..:) ja tarkotinkin sun facebook kuvia.. hahah, nolo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuka sä oot ? :D Ja sano ykskin kuva missä mä tyrkytän tissejäni, tai missä ne edes näkyy :)

      Poista
    2. Ja hei hyvä sitä on blogiin tulla huutelemaan ku kasvotusten ei uskalla !

      Poista
  5. emmä sitä sulle kerro :) ja paha tulla sanomaan ku nään sua sinänsä harvoin ja sulla on sillo aina joku ihme show päällä. ja anteeks, oot poistanu sun kaikki herutus kuvas facebookista, mutta kyllä siellä on joukossa paljon ns herukuvia ollu.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tuu sillon sanoo kun näät :) ois se ihan kiva tietää kuka siellä ruudun takana on. ja hei ihmiset muuttuu ? ja mistä sä tiedät millanen oon ku et kerran näe mua usein niin :D

      Poista
  6. aiaiai :--D tuun sanoo mutta viimevklki ku näin sut nii livahit piiloo :(

    VastaaPoista
  7. älä esitä tyhmää :-D kyllä mä näin miten sä mua katoot ja nii näki osa mun kavereistaki :)

    VastaaPoista